شعله پوش CO2

موجود در انبار
  • ارسال توسط پرشیا گاز آسیا
بازگشت
  • ارسال توسط پرشیا گاز آسیا
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار پرشیا گاز آسیا تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک پرشیا گاز آسیا در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

پرداخت امن
ضمانت اصالت کالا
ارسال به سراسر کشور

توضیحات

شعله پوش برای جوشکاری با گاز های محافظ نیاز است که شما باید با توجه به قطعه آن را تهیه کنید و آن را به ابزار نصب کنید. این وسیله از متفرق شدن گاز جلوگیری می‌کند. شعله پوش CO2 در واقع باعث میشود گاز در منطقه مورد نیاز به جوشکاری حفظ شود و جوش با کیفیت و بدون حفره انجام شود. در تمامی جوشکاری ها این کالا مورد استفاده قرار می‌گیرد و از نظر جنس و ظاهر با یکدیگر متفاوت هستند. شما می توانید انواع آنها را به صورت فلزی، پیچی و فشاری تهیه کنید.

پرشیا گاز آسیا انواع قطعات جوشکاری و شعله پوش را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده است. به طور کلی شعله پوش ها از نظر امکان استفاده به دو نوع تقسیم می شوند. شعله پوش های قوی صنعتی و شعله پوش های استاندارد که دارای آمپر های متفاوت هستند. از نظر متصل شدن به انواع پیچی و فشاری تبدیل می‌شوند. جنس آنها برنجی و مسی است که با توجه به کار جوشکاری باید آنها را انتخاب کنید.

مشخصات شعله پوش CO2

اگر در مورد مشخصات شعله پوش قوی و استاندارد صحبت کنیم باید بگوییم که در انتخاب آن باید یکسری موارد را مد نظر قرار دهید. آمپر جوشکاری را بررسی کنید. هر چه مقدار آمپر دستگاه جوش بیشتر باشد سایز شعله پوش باید بیشتر شود. سایز شعله پوش را باید کاملا متناسب با کاربرد تهیه کنید تا در هزینه هایتان صرفه جویی شود. از شعله پوش قوی با مقدار مناسب می توانید برای کار در حرارت بالا استفاده کنید. شعله پوش های برنجی برای حرارت های پایین و متوسط استفاده می شوند و براده های جوش به راحتی از آنها جدا خواهد شد. حرارت بالای ۴۵۰ درجه باعث از بین رفتن شعله پوش برنجی خواهد شد. شعله پوش CO2 مدل های متفاوتی دارد. شعله پوش ۱۵، مکسی و ۵٠١ انواع مدل‌هایی هستند که می‌توانید از پرشیا گاز آسیا تهیه کنید.

انواع شعله پوش CO2

شعله‌پوش ١۵: این شعله پوش جزء مدل های رایج و معروف است که در فروشگاه های مختلفی به فروش می رسد و کیفیت های متفاوتی دارد. دارای دو شیر در انتهای قطعه است که برای جوشکاری می‌توانید از آن استفاده کنید. شعله پوش‌ها در انواع پیچی و فشاری به بازار عرضه شده‌اند. نوع فشاری آن تعویض سری دارد. نوع پیچی مقاومت بالاتری نسبت به نوع فشاری دارد. این محصول توسط برندهای مختلفی به بازار عرضه شده است.

شعله پوش ۵٠١: این شعله ‌پوش که در جوشکاری با گاز محافظ CO2 استفاده می شود دارای سیستم خنک کنندگی آب اسد. دارای سیستم خنک کنندگی آب است؛ برای همین دارای توانایی خروجی بالایی می باشد. برای خرید این محصول و محصولات دیگر می توانید به قسمت محصولات پرشیا گاز آسیا مراجعه کنید و مشخصات و عکس هریک از آنها را دریافت کنید.

قیمت شعله ‌پوش های CO2

ت. برای همین از توان خروجی بالایی برخوردار می باشد. همچنین به دلیل برخورداری از فشار حرارتی بازه بیشتری در جوشکاری کربن دی اکسید دارد.

شعله پوش ١۵٠ آمپر: برای جوشکاری های نیمه سنگین استفاده می‌شود و از فشار حرارتی بالا برخوردار است. دارای سیستم خنک کنندگی است. بازدهی بالا دارد. از شعله پوش در جوشکاری های صنایع، هوافضا، پالایشگاه، پتروشیمی، کشتی سازی و عمران استفاده می شود. انواع شعله پوش CO2 در پرشیا گاز آسیا به فروش میرسد.

شعله پوش ۴٠٠٠آمپر: این مدل شعله پوش مکسی ۴۰۰۰ در جوشکاری با گاز محافظ کربن دی اکسید استفاده می شو

این روزها به دلیل قیمت ارز و نوسانات شدید بازار قیمت ها در حال تغییر است. برای اطلاع از قیمت انواع شعله پوش می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید و یا با مراجعه به قسمت محصولات قیمت آنها را مشاهده کنید. یک از محصولات با توجه به کیفیت، برند و ویژگی هایی که دارند از قیمت متفاوتی برخوردار هستند. شما می توانید انواع شعله پوش از جمله شعله پوش CO2 را به صورت آنلاین و یا حضوری تهیه کنید.

نکات مهم هنگام خرید شعله پوش

در هنگام خرید شعله پوش نکاتی هستند که باید به آنها دقت کنید. یکی از نکات محدودیت دسترسی است بهتر است شعله پوشی را انتخاب کنید که طول بیشتری دارد تا بتواند مقدار پوشش مناسبی در محله جوشکاری ایجاد نماید. هر چه تنگ تر باشد دسترسی به محل جوشکاری بهتر خواهد بود. به پاشش آن نیز دقت کنید. اگر در محل جوش پاشش زیاد باشد باید از شعله پوش کوتاه با سری بزرگ استفاده کنید. در این مواقع شعله پوش برنجی جزء گزینه‌های مناسب است. در جوشکاری رباتیک شعله پوش مستقیم بهترین انتخاب است. در این صورت می توانید به سهولت کار خود را انجام دهید و تمیز کاری اتوماتیک هم در آن امکان پذیر است.

جوشکاری CO2 از جوشکاری هایی با سرعت بالاست برای همین مورد استقبال قرار گرفته است. وظیفه هدایت گاز محافظ به محل جوشکاری را دارد و این محصول به شما کمک می‌کند جوشکاری تمیز و مناسب داشته باشید.